KİTAPLARA VE OKUMAYA AŞIK OLAN OKUL

KİTAPLARA VE OKUMAYA AŞIK OLAN OKUL

OKULUMUZUN KİTAP OKUMA AŞKI HİÇ BİTMİYOR.             

Okulumuz Öğretmen ve öğrencileri sevgilileri olan kitaplara aşık, onlar hiç ayrılmayan ikizler gibi. Mekan , yer ve ortam fark etmeksizin sürekli birlikteliklerini sürdürüyorlar. Okuyan Gaziantep bile onlara aşık 

"OKU-YORUM" OKUMA KÜLTÜRÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ   

Milli Eğitim Bakanlığı - Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından  "Oku-Yorum" Okuma Kültürünün Geliştirilmesi Projesi Uygulama Kılavuzu Yayımlandı. Proje, tüm Anadolu İmam Hatip Liseleri ve İmam Hatip Ortaokullarında uygulanmak üzere hayata geçirilmektedir. 

  

2023 Eğitim Vizyonu'nda aklıselim, kalbiselim, zevkiselim sahibi öğrencilerin yetiştirilmesi eğitim sisteminin bir hedefi olarak görülmektedir. Sosyal, ekonomik ve kültürel gelişmeler ile bilim ve teknoloji alanındaki yenilikler, iletişim imkânlarının artması nedeniyle belirtilen hedefe ulaşabilmeleri öğrencilerin okuma kültürünün geliştirilebilmesine bağlıdır. Okuma kültürü kazanan ve gelişen öğrenciler hayatı anlama ve anlamlandırmayı daha sağlıklı yapabileceklerdir. 

Öğrencilerimizin okuyan, düşünen, yorumlayan, eleştiren, medeniyetimizin kültürel mirasını değerlendirebilen, zenginleştiren ve yaygınlaştıran; okumayı bir yaşam biçimi hâline getiren, arkadaşlarıyla kültürel zeminde yeni bağlar kuran bireyler olarak yetişmelerini sağlamak ve onların bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve meslekî gelişimlerine çok yönlü katkıda bulunmak amacıyla uygulanmak üzere hayata geçirilmektedir. 

" Bu bağlamda, okulumuzda da okuma grupları oluşturulmuş, okunacak kitaplar belirlenmiş ve atılacak adımlar proje uygulama kılavuzu dahilinde karara bağlanmıştır.  

Okuma takımları seçilmiş olup proje sorumlusu İHL Meslek Dersleri öğretmeni Seda AKCAN, Proje Rehber Öğretmeni olarak Numan ÇETİN , Proje uygulayıcısı olarak Edebiyat öğretmeni Ahmet YÜCEL   görevlendirilmişlerdir. 

 

12.02.2020 381


12-02-202012-02-202012-02-202012-02-2020
12-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-202012-02-2020